Alla inlägg den 12 april 2009

Av Sofia Göransson - 12 april 2009 22:54

I går firades min födelsedag tillsammans med släkten!!! Mycket trevligt hade vi o det är alltid lika kul träffa alla som man inte ser så ofta! Vi åt väldigt god mat, är visseligen lite partiskt då jag lagat maten... Menyn var iallafall

Förrätt Ostkaka (ja, ni läste rätt!) med räkor, avocado o krasse

Varmrätt Örtagårdsstek med potatisgratäng o örtagårdssås, sallad m.m

Efterrätt Tårta fylld med Jordgubbsmousse o vitchokladmousse täckt med SP samt dekorerad med MP

Allt var supergott o alla var väääldigt mätta o nöjda efter åt!!!


Vendela minglade hela dagen med alla. Lekte glatt med sina kusiner o visade alla sina kunskaper. Hon orkade dessutom med hela eftermiddgen o kvällen trots lite kortare vila på dagen. Men sen somnade hon som en sten när alla åkt. Dock höll det inte i sig hela natten utan den var kantad av många skrikstunder (där hon inte är vaken dock). Men efter lite blöjbyte o välling sov hon gott mellan 5.30-9-00 Mkt skönt för då var jag helt slut o sov lika gott trots att jag då fick balansera på kanten av sängen...


Här får ni två fina bilder. En på kusinerna, vilka är svåra få bra på bild men här är nästan alla fina! Sen en bild på min tårta som jag ju gjorde själv!! (Karin nu får du äntligen se resultatet av mitt kämpande o tack för att du gett mig goda råd samt tips på vägen!!!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards